نرم افزار اشتراک اینترنت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 1 / 11 / 1393
بازدید : 391
نویسنده : کیان

 


*** بیش از هزار دانلود فقط در روز اول انتشار برنامه اتفاقی نیست! ***

 

اینترنتتون سرعتش کمه و ناراضی هستید؟ عکسها و ویدئو ها تو وایبر و واتساپ و لاین و سایر برنامه ها دیر منتقل میشن؟ دنبال راه چاره میگردید؟ با این نرم افزار علاوه بر افزایش بینظیر سرعت اینترنت، به صورترایگان به دوستانتون که اینترنت ندارن اینترنت پرسرعت بدید و به صورت زنده ببینید که چقدر دارن دانلود میکنن، اگر زیاد دانلود کردن میتونید ارتباطش رو قطع کنید! اینترنتتون کند شده؟ بخاطر مصرف زیاد اینترنت گوشیتون زیاد داغ میکنه؟ پس با زدن یک دکمه هم باعث افزایش سرعت بشید هم میزان مصرف اینترنت رو کاهش بدید! اگه یه بسته ۲۰۰ مگابایتی بخرید برای یک ماهتون کافی خواهد بود... 

به وسیله این نرم افزار میتونید علاوه بر اینکه به دوستان و اعضای خانواده به صورت رایگان اینترنت بدید، سرعت اینترنت خودتون رو به صورت شگفت انگیزی افزایش بدید. همچنین اینکار باعث میشه مصرف باتری گوشیتون به شدت افت کنه و کمتر داغ کنه.

با این نرم افزار اینترنت روی سیمکارت گوشی خودتون رو رو به صورت رایگان به گوشی دیگران انتقال بدید و به صورت زنده میزان مصرف اینترنت رو مشاهده کنید. میتونید به دانلود ها نظارت داشته باشید و هر زمان دلتون خواست ارتباط رو قطع کنید!

همچنین با این نرم افزار میتونید اقدام به فعال سازی اینترنت ۳جی و ۴جی اپراتور های مختلف کنید. این نرم افزار به صورت مرحله به مرحله این کار رو انجام خواهد داد! ترفندهای مختلف رو یاد بگیرید و لذت ببرید!

میتونید به وسیله این نرم افزار مصرف اینترنتتون رو به شدت پایین بیارید به طوری که اگه یه بسته ۲۰۰ مگابایتی بخرید میتونید یک ماه ازش استفاده کنید!

دانلود 

رمز فایل:www.mohammad40.limooblog.com




:: موضوعات مرتبط: بازار , ,

به فری مارکت خوش آمدید.ما سعی کردیم دانلود رایگان بازی ها و نرم افزار های های پولی مارکت ها در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم لذت ببرید!

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فری مارکت و آدرس freemarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 3710
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آپلود عکس


کد هدایت به بالا

Online User

RSS

Powered By
loxblog.Com